De praktijk

Wat maakt onze praktijk uniek

Bij ons staat de patiënt centraal. Hoe merkt u dat als patiënt? Voor iedere behandeling wordt ruim de tijd genomen zodat de kwaliteit die wij voor ogen hebben ook bij u volledig tot zijn recht komt.

Wat kunt u van ons verwachten

Wij bieden excellente mondzorg, maar ook aandacht en advies voor u, waarbij uw wensen en eisen vanzelfsprekend voorop staan. Mooie woorden maar wat houdt dit voor u in?

• Wij stellen vooraf een behandelplan op en geven een op maat gesneden advies.
  • Indien gewenst brengen wij een offerte uit.
  • Een tijdspad van het behandelplan wordt samen opgesteld.

Bereikbaarheid

De bereikbaarheid van onze praktijk op de Klokbaai is uitstekend. KT3 ligt in het centrum van Zaandam. Er is voldoende parkeergelegenheid. Rond de praktijk geldt er betaald parkeren. Vanaf de Bernardbrug geldt, in de richting uit het centrum, gratis parkeren.

Kijk voor meer informatie bij onze veelgestelde vragen.

Pijnklacht

Kiespijn en tandpijn zijn vervelende klachten om last van te hebben. Het komt vaak voor in verschillende vormen en er zijn meerdere oorzaken mogelijk. Zelden gaat de pijn vanzelf over, daarom wordt geadviseerd om hier een tandarts naar te laten kijken. KT3 tandartsenpraktijk in Zaandam helpt u snel van uw pijn af.

Maak een afspraak bij de tandarts. KT3 tandartsen helpt u graag van uw pijn af. Het ervaren team zal snel de oorzaak achterhalen en de juiste behandelmethode kiezen. Zo wordt snel de kiespijn verholpen en kunt u weer zonder problemen alles eten.

Vernieuwde wachtruimte

Vanaf heden kunt u vanuit het trappenhuis gelijk door de glazen deur de praktijk betreden en hoeft u niet meer over de galerij te lopen. Een grotere wachtkamer met meer faciliteiten, iets wat uw bezoek nog comfortabeler maakt.

Hygiëne heeft in onze praktijk absolute prioriteit

Wij hechten heel veel waarde aan een hoge graad van hygiëne. Implantologische behandelingen vinden plaats onder volledig steriele omstandigheden. Aan de hygiëne van onze materialen en apparatuur wordt door ons de grootste zorg besteed. In onze praktijk wordt gebruik gemaakt van een speciale sterilisatieruimte met state of the art sterilisatieapparatuur.

sterilisatieruimte van KT3 Tandartsenpraktijk in Zaandam

Ons team

Onze medewerkers doen voortdurend aan scholing om het peil van ons werk modern, actueel en hoog te houden. Bekijk ons team. Team versterken? Bekijk onze vacatures!

Team KT3

Jaar excellente mondzorg
Praktijkruimtes
Een team van professionals

De samenstelling van ons behandelteam is internationaal. Wij kunnen u niet alleen in het Nederlands, maar ook in het Engels en Turks te woord staan.

Onze specialties zijn onder andere: bleken, parodontologische behandelingen, kroon- en brugwerk.

KT3 werkt onder andere met een behandelmicroscoop van Carl Zeiss. Deze microscoop maakt de kleinste details en fijnste structuren in uw mond zichtbaar. Dit draagt bij aan de topkwaliteit tandheelkunde die wij willen leveren.

Microscoop die gebruikt wordt voor tandheelkunde binnen de tandartsenpraktijk KT3 in Zaandam

Ook in onze praktijk hebben wij regels. Wij vragen u hiervoor graag uw aandacht. Lees hier onze huisregels.

Nieuwe patiënten zijn welkom!

Nieuwe patiënten zijn van harte welkom: bij ons komt u niet op een wachtlijst te staan! Schrijf u in bij onze praktijk en maak kennis met uw vriendelijke en vakkundige tandarts.